Treceți la conținutul principal

Postări

Se afișează postări din mai 18, 2010

Romania - Brandul de ţară

Este imposibil să deţinem toate informaţiile complete despre orice subiect. Ar fi o idee destul de neinspirată să ne prefacem informaţi despre un subiect pe care, de fapt, nu îl stăpânim. Nu este nimic greşit în a spune: „nu cunosc prea multe despre acest subiect, dar aş vrea să mă informez, să învăţ şi să ascult despre ce este vorba”. De aceea am urmat sfatul lui De Bono şi am încercat, rând pe rând cele Şase Pălării Gânditoare pentru a fi călăuzită în explorarea subiectului mai sus amintit. Astfel: - Pălăria albă mi-a folosit în a aduna informaţii - Pălăria roşie corespunzătoare emoţiilor, sentimentelor şi intuiţiei - Pălăria neagră semnificând gândirea critică - Pălăria galbenă ce m-a „îmbiat” să mă concentrez pe valori, beneficii şi motivului - Pălăria verde, cea productivă, generativă de idei, creativă - Pălăria albastră cu rolul organizării celorlalte pălării şi a gândirii în sine Am să încep prin a prezenta succint câteva branduri ratate de România care ar fi putut să