Treceți la conținutul principal

CJ Timis Comunicat de presa din 18.05.2007

18 mai 2007

În Sala Verde a Palatului Administrativ s-a desfăşurat astăzi o întâlnire la care au luat parte preşedintele Consiliului Judeţean Timiş Constantin Ostaficiuc, vicepreşedintele instituţiei Marius Popovici, reprezentanţi ai Direcţiei de Urbanism a CJT, ai Direcţiei pentru Administrarea Drumurilor şi Podurilor Judeţene şi ai Direcţiei Regionale de Drumuri şi Poduri şi primarul localităţii Dumbrăviţa.

Scopul acestei întrevederi a fost studierea celor mai bune variante în ceea ce priveşte ieşirea spre autostradă din Timişoara, în direcţia Remetea Mare, accesul spre Aeroport şi cel spre autostradă în direcţia Giarmata.

„Accesul dinspre Timişoara spre Aeroport se va face prin centura de ocolire, venirea dintre Aeroport va fi o problemă, care ar putea fi rezolvată printr-un sens giratoriu, la intersecţia centurii rutiere a Timişoarei cu DJ 609 D (drumul spre Aeroport). În plus, în perspectiva dezvoltării Aeroportului, trebuie să avem în vedere ca accesul spre acesta să se realizeze, de la sensul giratoriu, pe 4 benzi, pentru fluidizarea circulaţiei rutiere”, a subliniat Constantin Ostaficiuc.

O problemă dezbătută în cadrul întâlnirii de astăzi a fost accesul din Timişoara, spre punctul de descărcare al autostrăzii proiectat în nordul localităţii Giarmata, care se va face prin Dumbrăviţa.

S-a convenit ca o viitoare şedinţă, cu toţi factorii implicaţi, să aibă loc în 7 iunie.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Prima si cea mai mare fantana cu coregrafie muzicala din intreaga lume

Ştiaţi că ?...

Prima fantana cu coregrafie muzicala din lume, denumita si "fantana muzicala" a fost construita in Targu Mures, Romania,intre anii 1820 si 1822 de catre Peter Bodor, un inginer mecanic. Partea mecanica pe structura hidraulica era miscata de forta apei care facea sa sune o muzica populara la fiecare ora exacta. Era si statuia lui Apollo in varf, care se rotea de jur-imprejur la 24 de ore. Fantana lui avea o forma circulara, cu doua scari circulare laterale si un acoperis circular sprijinit de stalpi. A fost distrusa in 1836 de o furtuna de zapada si nu s-a mai restaurat. Peter Bodor a facut o copie aproape identica a acesteia pe insula Margit din Budapesta in 1936 dar care era electrica si nu hidraulica. Si aceasta a fost distrusa in al doilea razboi mondial, dar restaurata in 1954 si 1997.



Cea mai mare fantana din lume: Dubai, Emiratele Arabe Unite







Imagine din Dubai de pe cel mai inalt zgarie-nori din lume, detalii click aici:






Construita in 2008-2009, are 275 m lu…

Banca Transilvania si Bancpost au devenit o singura banca, dupa fuziunea realizata cu succes in ...

Banca Transilvania şi Bancpost au devenit o singură bancă, după fuziunea realizată cu succes în 31 decembrie 2018 şi parcurgerea unui plan ambițios de integrare Bancpost în activitatea BT, pe parcursul a... continuare

from Stiri INFOO http://bit.ly/2QuxOU4
via IFTTT

Alianta Vestului | Timisoara, Cluj-Napoca, Arad, Oradea si Deva

Alianța Vestului | Timisoara, Cluj-Napoca, Arad, Oradea si Deva

from Stiri INFOO http://www.infoo.ro/Stiri_Locale/Alianta-Vestului-|-Timisoara,-Cluj-Napoca,-Arad,-Oradea-si-Deva-SO193672UI.html
via IFTTT