Treceți la conținutul principal

Dacia Sandero Stepway

Incepand din data de 23 iunie 2009, Dacia Sandero Stepway poate fi comandat in toata reteaua Dacia din Romania. Versiunea Stepway a modelului Sandero este disponibila in doua variante de motorizare, pe benzina, 1.6 MPI 90 CP, la un pret de 9 200 euro, respectiv, pe motorina, 1.5 dCi 70 CP, la un pret de 10 400 euro. Aerul conditionat este oferit gratuit in cadrul campaniei promotionale Clima Plus. La fel ca toate vehiculele din gama Dacia disponibile in Europa, Dacia Sandero Stepway beneficiaza de o garantie de 3 ani sau de 100 000 km.
Afisand un design robust, Dacia Sandero Stepway se adreseaza cu precadere clientilor tineri, aflati in cautarea unui vehicul accesibil ca pret si cu personalitate puternica. Garda la sol inaltata, barele de protectie cu ornamente cromate, barele de pavilion longitudinale si ornamentul cromat al esapamentului sunt tot atatea elemente specifice noului vehicul Dacia. Trei culori metalizate sunt disponibile in serie: Gris Platine, Gris Comète si Rosu de Foc.
Dacia Sandero Stepway preia atu-urile care au asigurat succesul modelului de baza: un raport pret/spatiu interior de neegalat (astfel incat 5 adulti pot calatori in conditii confortabile, beneficiind in plus de un portbagaj cu volum de incarcare de 320 l), la care se adauga o fiabilitate ireprosabila si recunoscuta.








Get Flash to see this video.






CREAT PENTRU AVENTURA
Dacia Sandero Stepway este un vehicul ale carui trasaturi dinamice il recomanda pentru aventura. Garda la sol a fost inaltata cu 20 mm fata de berlina Sandero, barele de protectie fata si spate au ornamente cu aspect de crom satinat, iar proiectoarele de ceata si barele de pavilion longitudinale (negre si crom satinat) fac din Dacia Sandero Stepway un vehicul adaptat oricarui tip de drum.
Atributele de sportivitate si rafinament se regasesc in designul exterior al masinii: masca faruri de culoare neagra, bandou superior cromat al calandrului, jante de aluminiu de 15’’, retrovizoare exterioare, manere interioare de portiere si baghete laterale cu aspect de crom satinat. Toate acestea, la care se adauga ornamentul cromat al esapamentului, puncteaza personalitatea puternica a vehiculului. La interior, tapiteria neagra, cusaturile albe si diferitele elemente de culoare gri, cum sunt fatada consolei centrale, conturul aeratoarelor, ornamentul din centrul volanului si manerele interioare creeaza o atmosfera eleganta si dinamica in acelasi timp. Inscriptia „Stepway” este prezenta pe portierele si pragurile fata, in timp ce un stripping decorativ este disponibil, ca accesoriu, pentru aripile din spate.

O OFERTA ATRACTIVA
Pe langa designul robust, Dacia Sandero Stepway detine atu-urile care au asigurat succesul modelului de baza, Sandero: spatiu interior, siguranta, fiabilitate si un raport pret/prestatii imbatabil.
Sandero Stepway este un vehicul foarte spatios, la bordul sau putand calatori in conditii confortabile 5 adulti de talie inalta. Acest spatiu interior generos este insotit de un volum de incarcare de 320 l (care poate ajunge pana la 1200 l daca bancheta din spate este rabatata).
Echipamentele de siguranta prezente pe Dacia Sandero Stepway includ sistemul ABS Bosch 8.1 cu repartitor electronic de franare (EBV), asistenta la franarea de urgenta (AFU) si doua airbag-uri, pentru sofer si pentru pasagerul din dreapta.
Trei culori metalizate sunt disponibile in serie: Gris Platine, Gris Comète si Rosu de Foc.
Pozitia la volan, usor ridicata, permite o buna manevrare a vehiculului. Cele doua versiuni de motorizare – benzina 1.6 litri 90 CP si diesel dCi 70 CP - si-au confirmat deja potentialul pe alte vehicule din gama. Consumul afisat in ciclu mixt este de 7,6l/100 km (pentru versiunea pe benzina) si, respectiv, de 5,3l/100 km (pentru versiunea diesel). In cazul acestei ultime versiuni, emisiile de CO2 nu depasesc 140g/km, astfel incat Dacia Sandero Stepway dCi afiseaza semnatura Dacia eco².

Sandero Stepway beneficiaza de o garantie de 3 ani sau 100 000 km.
Dacia Sandero Stepway a fost lansata simultan, la Salonul Auto de la Barcelona si la Atelierul Renault de la Paris, la inceputul lunii mai. Stepway vine sa consolideze succesul modelului Sandero, care a fost comercializat pana in prezent in peste 91 000 de exemplare pe pietele din Europa si Maghreb.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Labirint Electoral - Alegeri locale Timis 2008

Alegeri locale 2008 Timis / Timisoara Timpul pare sa alerge cu repeziciune urmand ca, peste doar cateva zile, sa ne prezentam din nou la VOT. Vom vota? Daca DA, CUM ? Vom fi mai informati ? Vom vota mai responsabil? Suntem la fel de nerabdatori ca si tine sa aflam raspunsurile la aceste intrebari si am ales sa ne implicam activ. Ca dovada, Reporterul INFOO i-a provocat pe candidatii timiseni pentru posturile in administratie sa raspunda la 3 intrebari arzatoare: INF O O Q1. Care credeti ca este cea mai mare nevoie a Timisoarei? (judetului Timis) INF O O Q2. Cum veti raspunde acestei nevoi? (daca veti castiga alegerile ) INF O O Q3. Ce aduceti nou pentru alegatorii dvs? Informatiile puse la dispozitie de candidati si raspunsurile acestora le aflati dand click pe fiecare. Candidati Primaria Timisoara: Gheorghe Ciuhandu PNTCD - PNL - Forum Democrat German Ioan Raducanu PSD Gheorghe Ciobanu PDL Ioan Brumar PRM Maria Grapini PC Rodica Vlad PIN Claudiu Butuza Uniunea Pensionarilor si a S

Un avion rusesc cu 224 de persoane la bord s-a prabusit in Egipt. Nu exista supravietuitori. ...

Un avion de pasageri, cu 224 de persoane la bord, ce plecase din statiunea egipteana Sharm el-Sheikh catre orasul rusesc Sankt Petersburg s-a prabusit in centrul Sinaiului. Aeronava avea la bord 214 pasageri rusi si 3 ucraineni. UPDATE 17.25... continuare from Stiri INFOO http://ift.tt/1Rkm95b via IFTTT

Prima si cea mai mare fantana cu coregrafie muzicala din intreaga lume

Ştiaţi că ?... Prima fantana cu coregrafie muzicala din lume, denumita si "fantana muzicala" a fost construita in Targu Mures, Romania, intre anii 1820 si 1822 de catre Peter Bodor, un inginer mecanic. Partea mecanica pe structura hidraulica era miscata de forta apei care facea sa sune o muzica populara la fiecare ora exacta. Era si statuia lui Apollo in varf, care se rotea de jur-imprejur la 24 de ore. Fantana lui avea o forma circulara, cu doua scari circulare laterale si un acoperis circular sprijinit de stalpi. A fost distrusa in 1836 de o furtuna de zapada si nu s-a mai restaurat. Peter Bodor a facut o copie aproape identica a acesteia pe insula Margit din Budapesta in 1936 dar care era electrica si nu hidraulica. Si aceasta a fost distrusa in al doilea razboi mondial, dar restaurata in 1954 si 1997. Cea mai mare fantana din lume: Dubai, Emiratele Arabe Unite Imagine din Dubai de pe cel mai inalt zgarie-nori din lume, detalii click aici: Construita in 2008-2009, are 27